torstai 8. marraskuuta 2012

Päätin tälläsen tehä

Juuh, päätin luoda sitte tälläsen..... En tuu kirjottaa mitenkää tietystä aiheesta vaan blogi menee enemmänki ns. päiväkirja-tyylillä. Varoittelen jo, että kirjoitus virheitä tulee olee kaiheesti, äikkä ei ollu mikää suosikki aine....
Mut asiasta toiseen voisin ehkä pikkasen valasta kuka täällä tätä paskaa kirjottelee :)

Olen Saana, 21 vuotias ja en ajatte kahdesti mitä suustani päästän. Meidän perheellä on kaksi yber söpö koiraa, Dina(sekarotunen) ja Hilma(mopsi) ^^ Itse omistan 3 veljeä, siskoja ei luojan kiitos ole.... Olen ammatiltani Datanomi, mutta en ole tehnyt kyseistä hommaa päivääkään, koska ei vaan ole kiinnostanut.  Nykysin olen tehnyt puutarha hommia ja näillä näkymin lähdössä opiskelemaan kyseistä alaa oppisopimuksella :) Olen aikamoinen "musiikkiholisti", eli musiikkia tulee kuunneltua ja paljon! Musiikkimaku on aika laaja, mutta lähellä sydäntä on kyllä enemmän rokahtavat biisit/bändit :) Tykkään myös matkustamisesta, pitkät lentomatkat vaan ei oo mun juttu. En suosittele pitkiä matkoja jos matkustat yksin ja kaiken kukkuraksi nukut suurin osan ajasta, siitä ei nimittäin seuraa hyvää ja puhun nytten omasta kokemuksesta.... 
Olen myös hulluna JAPANIIN!! Tulee kuunneltua japanilaista musiikki, katsottua animea ja luettua mangaa :) Suunnitteilla on myös pitkäaikainen haave eli japaniin lähtö ja siellä kökittäs kaverinkaa n. 1kk :)

Siinä tais olla nippeli tietoo musta, enemmän musta saa selvää kun kirjotellen tänne enemmän :) Alla viellä mieän ihanat vauvat <3


Hilma


Dina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti