tiistai 8. tammikuuta 2013

Projekti

Ollaan alotettu parin likka kaverin kanssa sellanen Rantakuntoon 2013-projekti <-- ei taida olla virallinen nimi? Voin heti tunnustaa, että alku meni ihan penkin alle!!! porukat ilmotti et ne ei suostu hankkii mulle niitä ruoka aineksii mitä pitäs koska tulee maksaa nii paljon.... No sen mä nään sitte ite ku meen kaupassa käymään, et kui paljon tulee maksaa. Mulla kyl tosin ei oo kauheesti sitä rahaa et ihmettelen et porukat ei suostu hankkii ees jonkiverra niit ruoka aineksii :( Aluks aattelin et teen sillee et otan ittestäni kuvan suunnillee 1kk välein ja laittasin tänne et näätte miten oon edistyny vai ollaanko menty takapakkia, mut sitte aattelin et otan vaa kuvan nytte ja sitte 5-6kk päästä uus kuva, elikkä sellanen enne ja jälkeen kuva tulee sitte ku tää pikku projekti on loppu :) Tosin mua hävettää jo nytte se et miltä se ennen-kuva tulee näyttää... Tuun julkasemaan tossa parinpäivän sisään noi mun kriittiset mitat mitä tänne pitää julkasta, tosin en oo kyl nähny et likast ois niitä viel julkassu...? Ollaan sovittu et joka kuun 15 päivä on puntarille meno ja mittojen julkaisu. Itteeni turhauttaa juosta puntarilla, koska aion hankkia jonkin verran lihasmassaa joten mitä ny ite oon päätelly en tuu painamaan sitä 70kg mikä on lääkäreiden mukaan mun ihanne paino.

Tällänen projekti on kyllä hyvä, koska oon monesti oittanu laihuttaa mutta aina on ollu tunne et oon ollu asian kanssa yksin, joten se on sit tyssännykki aina johki kohtaa :( Nytten on eri ääni kellossa, oon niin motivoitunu vaikka alku meniki ihan penkin alle... Oon katellu aika paljon erillaisii kuvii ja tokassu et "ton tyyppinen kroppa mullaki tulee olemaan :) " ja kaikkein hienointa tässä on se, et kerrankin en oo yksin tässä vaan mulla on kavereita mukana jotka kannustaa tarpeen tullen! Emiliakin kannusti mua Facebookissa että kyllä mä saan itteni aamulla ylös jos oikeesti haluun :) ja kysehän oli siitä et askarrutti jonkiverra se et saanko itteeni aiksin ylös huomenn, koska tänään se ei oikee onnistunu kauheen hyvin.... No koska en tänään käynny lenkillä niin teen oikeen kunnon vetäsyn ja meen huomenna aamulla lenkille ja sitten aamupalan jälkeen, n.2 päästä, lähtisin salille koska on sali päivä :) Maanantainaki rääkkäsin itteeni salilla kunnolla ni sain pitkästä aikaa kädet kipeeks :D sitä tunnetta ei voita mikää ku on puristanu viimisetki mehtu ittestää salilla ja sitte jos viel saa paikat kipeeks :) okei se ei aina oo kauheen kivaa jos paikat menee jumii ja kipeytyy, mut mä oonki vähä outo :D

Mutta saatte sitte 15 päivä lisää tietoo tästä hommelista ja mun kauhistuttavan painon!!! Tässä pari kuvaa mitkä motivoi jatkamaa eteenpäin :)




2 kommenttia:

  1. Mulla alkoi myöskin tänään samainen projekti (niinkuin varmaan aika monella muullakin näin vuoden vaihteen jälkeen...)! Ihana idea tuo ennen ja jälkeen kuvat, niitä on aina kiva nähdä! Tsemppiä projektiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo aika monella alkaa näin vuodenvaihteessa tälälnen laihutus homma ja sen myös houmaa salilla! Maanantaina menin myöhään salille ja siinä puol 10 aikaa huomasin et porukkaa tulee vaan lisää... Tuli tokastuu sitte siinä yksin ääneen "Mitkä kinkun polttajaiset nää on...?" Ja sulle kanssa tosi paljon tsemppii omaan projektiin :)

      Poista