tiistai 8. tammikuuta 2013

Uusi vuosi

31.12.2012

Lähettiin tänää Tampereelle tutulla ryyppy porukalla :) meitähän oli sitten sen verta paljon, että tarttettiin 2 autoa, ns. tyttöjen auto ja poikien auto. Omaksi onneksi pääsin poikien autoon, koska olin saannut eilen todella suuren sopan aikaseksi Helin kanssa, joten tunnelma olis ollu sen mukanenki autossa... Auto matka meni rattosasti, mutta pysähdyttiin kerran matkan aikana syömään (ja Pete pääsi pissalle :D ) koska tultii siihen päätökseen että moni tulee oksentamaan jos aletaan juomaan tyhjään vatsaan.... :(  Perille päästyä olin ihan et "mitä vittuu...?" joka helvetin ovessa oli numerokoodi stydeemi. Eka ajatus oli et miten mä pääsen koko hotellii sisää ku oon niin kauhees kännissä..? oltiin muute Tampereen OmenaHotellissa, siinä mikä on iha keskustassa :). Musta oli ihan kivaa, että sain oman huoneen ja se oli sopivan kokonen. En tiiä mitäs siit ois tullu jos joku muu ois kanssa ollu siel.... Tosin kukaa ei varmaa ois kestäny nukkuu samassa sängyssä ku nukuin nii leveesti :D ku olin aikani siin huoneessa pyöriny ja laittanu kamat paikalle niin aloinki laittaa itteeni ihmisen näköseks ja mietinki et miten kauan mul menee siinä ku suoristan tukan..... Yleesä menee 20-30min koska tukka sattuu olee aika paksu ni pitää kerroksittain suoristaa se -_- mutta nyt omasta mielestä meni paljon vähemmän aikaa, en kyll tosin kattonu kelloo :D meikkaamiseen ei mul mee koskaa paljoo aikaa koska oon niin surkee meikkaaja ja käytän vaa kajaalii ja ripsarii :) ku olin itteni saannu valmiiks ni sovin Jasunkaa et nähää poikien huoneessa ja olin sitte matkalla sinne nin pojat tulee vastaan. Selitin homman ja se oli pojille ok ja kysy et tiiänko koodin ja vaan "Joo totta kai tiiän" no koitin omaa koodii ni tajusin ekankerran jälkee et tää ei käy tähän :D pojat oli onneks viel hississä ni ne vaa nauro mulle ku tokasin "En tiiäkkää.... :( " Volle oli sitte kultane ja lähetti mulle sen koodin ni pääsin sisää :) Pikkuhiljaa alko koko porukka olee kasassa ja kaikki oli taas innoissaa siit ku toin valotikut mukana ja voin sanoo et siin paketissa oli 100kpl, osa käytettii mun synttäreillä ja loput meniki sitte UV aikana :D Yhessä välissä kävin sitte yksin röökillä ja tutustuin Teroon ja Mikkoon. Sitten siinä jonki aikaa juteltii ja tuli poltettuu monta monta tupakkii, seuraavaks tajuun et oon matkalla niitten huoneesee ja jäin juomaa sinne niitten kanssa ja siinä sitte kävi pyörii ja hyörii jos millasta tyyppii :) Taru soitti "pariin" kertaan ja kyseli et missä mä oikeen lusmuun ja vikalla soitto kerralla se sitte sai muhun liikettä. Olin kyl joka soiton jälkee lähössä mut sitte aina jäin suustani kiinni :D Porukka oli päättäny baarin sillä välin ku olin poissa ni mentii sitte Senssii <-- ei hajuukaa onko kirjotettu oikein... Siellä tuli oltuu tovi ja Tero ja Mikkoki kävi yhessä välissä siin ulkona, mut Tero oli nii kännissä et se ei päässy sisää :D Lähin aika aikasin Tarunkaa takas hotellille, mut sitte jostaki syystä en sitte mennykkää nukkuu niiku aattelin vaa päädyin takas Teron ja Mikon huoneesee ja tuli ilmi et Tero oli sammunu.... :D Tosin oli mul Mikon kaa kivaa ihan kahestaaki, käytii toisessa huoneessa morjenstaa sen kaverii ja se huone oli kauheessa kunnossa!! Tuli mielee joku huumeluola houne oli hämärä, lamppui rikki ja osa niiistä vilkku... Oltii Mikonkaa siin vaihees et moro me lähetääki tästä :D sen jälkee ei oikee tapahtunu mitää mainittavan arvosta, jutteluu Mikonkaa ja koitettii yhessä vaihees herättää Tero ku sinne tuli pari sen kaverii. Ei oikee onnistunu :D Lähin omaa huoneesee vasta siin 6 aikaa aamulla, olisin varmaa ollu pitempääki jätkienkaa, mut niitten yks kaveri sai mut kimpaantuu nii pahasti etten viittiny enää jäähä koska oisin varmaa lyönny sitä tyyppii... Seuraava aamu oli sitten aivan kauhee.... Käytii syömässä aamupalaa ja ei kyllä menny kunnolla alas :/ Auto matka meni onneks nopeesti ja oli ihanaa päästä kotii, mut ei saannu mennä nukkuu kauheen aikasi vaikka teki mieli, olin nukkunu vaa 4 tuntii yöllä/ aamulla :D

Toivottavasti teil oli kiva UV ja vähän parempi olo mitä mulla oli :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti