maanantai 11. maaliskuuta 2013

Hello

Olin viimevuoden puolella(?) Katjan Partylite-kutsuilla ja tilasin aivan ihanat lootuksenkukka-votiimisomiste parin ja sain ne vasta viimeviikon torstaina(7.3), mut voin sanoo et tää venaaminen oli sen arvosta. Ne on aivan ihanat!!! <3 


Tilatessa sain sellasen käsityksen ettei noi kauheen isoja oo, mut oho on niil kokoo :D ois kyl voinnu ottaa nätimmän kuvan, mut oon niin laiska et toi saa kelvata :P mut joo asiasta toiseen...

Mun piti mennä Emminkanssa Heurekaan tossa viimevkl aikana ja siin sitte sattu sellanen juttu ettei mentykkää... ja johtuen siitä, että kela on hankala taas vaihteeks ni en saannukkaa niit rahoja sillo ku piti.... Toivon et ne tulee täl viikolla koska Emmin synttärit on nyt vkl ja haluun päästä viettää niit! :) elikkä jos ensviikolla uutisissa tulee et Järvenpään Kela on palanu maantasalle ni mä oon ollu asialla :D

Okei en mä ny ihan polta sitä höskää, mut kyl vituttaa ja paljon......

3 kommenttia:

  1. No tuikkusomisteet on niin ihanat! Olin ite kans ihan yllättyny kui isot ne oli. :D

    VastaaPoista
  2. http://beautybyemilia.blogspot.fi/ Tässä olis sullekkin haastetta :))

    VastaaPoista