keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Haaste 3

Huomasin tossa et Katya on kans laittanu mulle haasteen, joten vastailen taas pelkkiin kysymyksiin :)

1. Mikä tekee sinusta onnellisen?
- Varmaankin läheisten ihmisten kanssa oleminen, meiän koirat kanssa vaikka välil palaa toisenkaa päre et tääl räyhätää "Mä teen susta kohta rukkaset!" :D

2. Mikä on paras piirteesi? Miksi?
- Onkoha mulla ees sellasta :D no joskus mulle on sanottu, että musta saa todella uskollisen ystävän ja ystäväthän mulle on todella tärkeitä.

3. Millaisia asioita kaipaat elämässäsi? Mitä toivoisti, että sinulla olisi, muttei ole?
- Tällä hetkellä tietynlaista rytmiä elämään kiitos, eli töitä. Haluaisin muuttaa omilleni.

4. Jos sinulla olisi kaikki valta maailmassa, mitä tekisit? Mihin käyttäisit sitä?
- Sodat pois! En tajua mitä järkeä on sotia, jos en oo väärin käsittäny ni kaikki on lähteny jostain uskonto hommasta, elikkä puhun tästä sodata mitä Israel käy sen toisen maan kanssa mikä ei kyl ny tuu mieleen. Mun maantieto ei ollu kauheen hyvä koulussa... Ja haluisin poistaa nälänhädän, on aivan kauheeta kattoo/ tietää että pikkulapsia kuolee päivittäin, koskan ne ei saa tarpeeks ruokaa :(

5. Tykkäätkö joulusta?
- No joulu on ihan kiva pyhä, koska se on ainoa pyhä millon saahaa koko perhe kokoon.

6. Mikäsi laisit matkustaa minne vain, minne matkustaisit?
- Japaniin!!! <3 Yhdysvalloissa ois kans tarkotus käydä joskus :)

7. Mikä on saannut sinut innostumaan blogin kirjoittamisesta?
- Emppu sai mut alottamaan blogin kirjottamisen, ja ajtuksenahan kirjotella vähän kaikkee tänne vähän ku päiväkirja, mut koitan olla kirjottamatta kauiheen henk. kohtasii asioita tänne.

8. Mikä oli toiveammattisi lapsena? Onko se totetunut?
- Oon halunnu olla vaikka mitä, mutta mieleen on jäänny parhaiten eläinlääkäri ja esteratsastajan ammatti :) kumpikaan ei ole toteutunut ja veikkaan etten tuu toetuttaakaa.

9. Onko sinulla mitää elämänohjeita? Mikäli on, mitä ne ovat?
- Ei ole, mutta kun miettiin nii kai mä vähän noudatan "Kohtele muita niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan" kai se joteki noi menee...

10. Tykkäätkö musiikista? Mikäli tykkäät, millaisesta ja miksi? Lempi bändi/biisi?
- Tykkään ihan kauheesti musiikista!! Lempi bändeihin lukeutuu Black Veil Brides, Tokio Hotel, Marilyn Manson, Enrique Iglesias, Lady Gaga. En tajuu miks ihmiset yleesä nauraa jos ne kuulee et joku tykkää Tokio Hotellista...? Joo ja sit tohon miks kuuntelen ja millasta ni satun kuuntelee kaikkee mikä kuulostaa hyvältä, ja varmaaki tosta listasta huomaa millasta musaa kuuntelen enimmäksee :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti