torstai 22. marraskuuta 2012

SE ELÄÄ!!!

Juu ei oo tullu vähään aikaa kirjoteltuu tänne ja vaan siks koska mitään ei oo tapahtunu.....
No tänään tapahtu sentään jotain kävin nimittäin kattoo äidin, pikkuveljen ja kaverin kanssa vikan Twilightin <3 kyl tuli eräässä kohdassa tippalinssii, veikkaan että kaikki eläinrakkaat ihmisiet pillittää siin kohtaa :D
En ala kertoilemaan leffasta mitään, koska en haluu spoilaa ketään joka ei oo viellä käynny kattoo kyseistä leffaa :)

Sitte tällänen ylläri oli, että kävin kattelee mun blogin tilastoja ni joku on oikeesti vieraillu tällä sivulla!!!  ja mä nii aattelin et ku tääl ei mitää järkevää kirjotettu ni ei tätä kukaa luekkaa :D olen erittäin liikuttunut, kumarran ja kiitän teitä jotka uhraatte aikaane tän kaiken paskan lukemiseen <3 
juu mut asiasta kukkaruukkuun mulla on matti kukkarossa ja ylihuomenna (lauantaina) pitäs olla veittämässä kaverin 20-vuotis synttäreitä ja millähän rahalla mä senki teen.....? Lauantaista tulee varmaan taas sellanen elämänkerta tänne et oksat pois :D 
Sain kans kuulla tänää et mun kaveri on luvannu tehä tankotanssi esityksen toisen kaverin 22-vuotis synttäreille, et saapi nähä et mitä siit tulee.... onneks ne on vasta ensvuoden  puolella, mut aika alkuvuodesta.... joo ja on kuulemma luvannu sylitanssin synttärisankarille kans, se jätkä ei saa piettyy meiän tytöstä kyl näppejäsä irti sen illan aikana :D 
Oon itekki miettiny et vois alottaa tankotanssin sit ku taloudellinen tilanne vakaantuu, tosin jos siihe mennessä ei laihu ni tankoon tulee kyl sillo mutka :D vaikka kaveri sanoki et siel on kyl pyöreempiiki naisii ja et tanko o hyvi pysyny suorassa :)

Puhuin reissukaverinkanssa, jonka kanssa oon suunnitellu lähtee Japaniin ni kyseli et suostuisinks mä jos itettas kaks muuta mukaan ku ois luultavasti samaan aikaan lähössä sinne eli syksyllä 2013. No mähä sitte suostuin ja sainki tietää et ne ois jätkii, ei siin mitään mut tää mun kaveri yrittää parittaa mua sille toiselle jätkälle, ku mun kaverilla on sen toisenkaa juttuu.... Ei siin sillee mitää et ihan hyvän näköne se jätkä o (kuvan oon nähny), mut en oo ees viel tavannu sitä ni aletaa jo parittaa..... saa nähä mitä siit reissusta sit tulee vai tuleeks mitää :D
Pitäkää hauska vkl ja ette sitte aiheuta ittellenne alkoholimyrkytystä et mul ois ees pikkasen lukioita <3

Saana kiittää ja kumartaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti